Zgłaszanie awarii

Awarie i nieprawidłowości w działaniu sieci prosimy zgłaszać:

    W godzinach pracy (czyli od poniedziałku do piątku między 9.00 a 17.00) pod numer telefonu stacjonarnego w biurze: (032) 45 67 104;

    Po godzinach pracy, a w czasie naszego dyżuru serwisowego (od poniedziałku do piątku między 7.00 a 9.00, 17.00 a 21.00, w soboty między 9.00 a 19.00, niedziele i święta między 10.00 a 19.00 ) pod numer telefonu stacjonarnego (032) 45 67 104 nastąpi automatyczne przekierowanie do serwisu lub jeśli przekierowanie nie nastąpi to bezpośrednio na numer dyżurnego serwisanta 510 521 911.

    Poza godzinami dyżurów, na telefon (032) 45 67 104 nastąpi automatyczne przekierowanie na automat zgłoszeniowy: (032) 720 32 20;

    Pod adres e-mail: serwis@darnet.pl można zgłaszać problemy i awarie nie wymagające natychmiastowego podjęcia działań (np. przekierowania portów, prośby o zmianę nazwy sieci, itp.)

    Pod adres e-mail: admin@darnet.pl można zgłaszać pytania techniczne.

    Przed zgłoszeniem jakiegokolwiek problemu proszę przygotować następujące informacje, o które na pewno zapyta serwisant :

    1. Imię i nazwisko oraz adres inslalacji, lub swoje ID w naszym systemie. Zgłoszenia wysyłane na maila, lub automat zgłoszeniowy bez podanych danych abonenta są ignorowane.
    2. Opis problemu, najlepiej jak najbardziej dokładny. Prosimy nie pisać ogólników np. "w Radlinie nie działa internet", lub "na ul. Niemcewicza słabo działa" jeśli nie są państwo na 100% pewni że problem nie występuje tylko Państwa.
    3. W przypadku przerw i zaników po pierwsze prosimy o podanie sposobu podłączenia komputera (kablem czy radiowo) oraz dokładnej godziny i czasu trwania przerwy.
    configurator

    Skorzystaj z wygodnego

    konfiguratora oferty

    i oszczędzaj na rachunkach!

    KONFIGURATOR