Koronawirus - Ograniczenia w pracy biura
Ograniczenia w pracy biura i serwisu w związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce.
W związku z sytuacją epidemiologiczną w Polsce informujemy, o wprowadzeniu od dnia 16.03.2020r ograniczeń w pracy Biura Obsługi Klientów oraz pracy serwisu.
Godziny pracy Biura Obsługi Klientów nie ulegają zmianie, jednak w trosce o Państwa i nasze zdrowie wprowadzamy pewne ograniczenia:
- bardzo prosimy przed wybraniem się do naszego BOK o telefon, być może sprawę możemy załatwić zdalnie,
- po wejścu do naszego BOK od razu poprosimy Państwa o dezynfekcję rąk,
- w BOK w danej chwili może znajdować się tylko jedna osoba,
- osobę znajdującą się akurat w BOK prosimy o zajęcie miejsca i dostosowanie się od poleceń pracowników,
- niestety jesteśmy zmuszeni ograniczyć wizyty w Państwa domach, zawieszamy więc do odwołania następujące prace po za biurem : montaże routerów, prowadzenie okablowania oraz rozbudowę sieci domowych, wymianę urządzeń na nowsze modele, montaże telewizji,
- zawieszamy w BOK sprzedaż routerów, kabli i innych akcesoriów,
- nie przyjmujemy w BOK żadnych opłat w gotówce,
Serwis pracuje normalnie, jednak przechodzimy w tryb interwencyjny co oznacza, że usuwamy tylko usterki związanie z brakiem dostępu do Internetu. Nie wykonujemy w tym czasie :
- serwisów związanych z usterkami w sieci lokalnej Abonenta,
- serwisów związanych z nie działąjącymi routerami Abonenta,
- serwisów związanych z nie działąjącym wi-fi w lokalu Abonenta,
- konfiguracji urządzeń w lokalu Abonenta,
Bardzo prosimy o korzystanie w Elektronicznego Biura Obsługi Klientów oraz ze środków komunikacji elektronicznej (telefon, e-mail).